Teamwork

God morgon!

Ja, igår kväll bestämde vi att Tommy skulle ha hand om natten, så gott det gick. Eftersom spjälsängen står vid min sida av sängen så bytte vi plats, så Tommy fick ligga på min sida och jag på hans.

Jag tänkte att det säkert blir en mycket bättre natt nu, för Tommy brukar kunna ha tur. Men sån tur hade han inte.
Det var likadant som vanligt. Albin vaknade nog minst 10 gånger från klockan 23 igår kväll till 7.30 idag.
Jag klev bara upp vid halv fem då Tommy skulle värma Abbes mat och sedan en gång till på morgonen.
Annars har jag fått sovit ganska bra, har ju vaknat några gånger, men har ju fått ligga kvar. Så det var stor skillnad.

Jag klev upp med Albin strax före 8 och Tommy fick ligga kvar. Han klev upp för en liten stund sedan.
Så inatt och i morse har vi varit ett team. Nu har Tommy fått prova på sin första hektiska natt.

Imorrn bitti åker ju Tommy till skolan, så han kan inte vara till någon större hjälp varken på natten eller morgonen. Vi får se hur pigg jag kommer vara då  :)

Jag ska käka frulle nu, det står mackor och te i köket och väntar...

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är klart att Tommy måsta ha lite "vak-nätter" han med. :)



Hör av mig senare, ska fara och hälsa på mormor en sväng först!



Kram

2009-02-08 @ 11:01:01
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0