Slut på helgen!

Vi har sett Beck - Advokaten, och den filmen är väldigt bra tycker jag. Man har ju sett den några gånger förut, så man visste ju vad som skulle hända och hur den skulle sluta. Men vad gör det?

Vem har drogat min lilla Abbe? Han sover, sover och sover ikväll. Han somnade ju efter maten vid 18.20, sedan har han vaknat 3 gånger och varit jättearg, av trötthet. Så fort jag lagt han i min famn med tutten har han somnat igen och vi har lagt över honom till hans säng.

Men snart har han alltså sovit i 5 timmar, om man räknar bort dom korta stunder han var vaken. Och han har inte ätit nånting sen klockan 18 heller. Han har ju varit så trött så det har inte varit någon mening att ens försöka. Så jag undrar när han ska vakna och vara tokhungrig?

Jag blir nästan orolig och fundersam när det är så här också. Vi är inte direkt van detta. Blir lite nojig och tänker :- Andas han? Vad är det som är fel? Är han sjuk?

Men nu ska vi iallafall lägga oss, och hoppas på att natten blir lika bra på denna kväll.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hej hej..

jag älska beck filömerna.. allihopa är så bra.. skönt när de sover de små liven.. ;:) hoppas natten vart bra också..:)



kramkram

2009-02-23 @ 16:26:37
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0