Prinsen på ärten

Det är Albin just nu. Han är så fruktansvärt trött. Somnat så gott, han har sovit i 2 timmar nu, vaknat två gånger men har somnat om. Gud så skönt. Hoppas inte att hans nattsömn blir mer störd bara. Han ska få mat igen vid tio, sen blir det godnatt för honom, förhoppningsvis.

Idag till lunch åt Abbe en hel burk mat och en hel förpackning efterrätt, för första gången. Och det gick så bra, han åt och åt och åt. Så duktig så. Och än så länge verkar det gå bra för hans lilla mage.

Vi var hem till Elin med familj idag. Där bjöds det på kaffe och god blåbärskaka. Efter det blev det lite dans på deras dansmatta. Det var faktiskt riktigt skoj, även om man kanske inte fick in rätta "knycken" på dom svåra låtarna. Men en sådan SKA vi också införskaffa. Kan ju vara jättebra att ha snart, när jag ska sätta igång med min viktnedgång.

Edvin och Abbe myser i Elins knä, visst är dom söta?  :)


Vid fem kom vi hem. Det blev gräddstuvad pyttipanna med stekta ägg till middag, enkelt och gott. Rödbetor till förstås.
Vi såg One tree hill idag, som är en av både min och Tommys favoritserie. Den är ju så bra, blev så sur förra Söndagen då jag missade det. Men då var jag på 50-årskalas och åt godsaker. Det är bara så synd att det inte går i repris. Varför gör det inte det tro?

Pratade just med mamma, det blir nog att jag och Albin åker dit på Lördag. Christoffer har sitt 30-årskalas då.

Jag har än så länge diskat, tvättat och tumlat 6 tvättar och 2 till är på gång. Det har inte blivit några gardiner strukna än, det får nog vänta. Som vanligt!
Sedan blir det Beck - Advokaten på teven och lite chipsrester till den.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu var jag inne och stal bilden av dig, hoppas att du inte misstycker ;)



Hoppas att Albin sovit bra inatt. Men om inte annat så verkar han ha sovit som en stock i går kväll istället!



KRAM!

2009-02-23 @ 08:27:31
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0