Lunchvägran!

Jag tackar gudarna för gårdagens kväll och denna natt. Har aldrig varit med om att Albin sovit så här, under hans 6 månader. Som jag sa igår så somnade han ju vid 18.20. Under kvällen så vaknade han tre gånger och var förbannad, pga att han var så extremt trött. Somnade om alla gånger. Han vaknade inte ordentligt förrän klockan 00.50, och då fick han mat. Somnade sedan om och sov till klockan 5. Då fick han bara tutten och sov då ett tag till. Så äntligen fick min lilleman bra med sömn! Tyvärr så somnade ju inte jag förrän efter halv två, men det är ju sak samma. Är glad att han sov bra iallafall  :)

Han åt halv nio i morse. Så sen nu när klockan nästan var halv ett gjorde jag i ordning lunch, efterrätt, vatten, satte honom i stolen och satte på haklappen. Han åt litegrann men sen blev han helt vansinnig. Och jag har inte en aning om varför. Men det var bara att ge upp. Jag fick göra ersättning istället. Den åt han upp, och nu ligger han nöjd på golvet och tjoar.

Tommy är på skolan idag och kommer hem efter fem. Vi måste få några gardiner bytta alltså, jag blir tokig när det aldrig blir gjort. Det kommer alltid upp något annat i vägen, blir helt enkelt inte av pga trötthet eller tidsbrist.

Idag var det tänkt att jag och Abbe skulle fara till Elin och Edvin en sväng. Kanske även gå en sväng med vagnarna, me jag vet inte om jag är så sugen på att gå nånting. Kanske bara kan fara dit och snacka och dricka kaffe? Måste ringa Elin och höra.

Ska springa ner till tvättstugan nu och hämta det som är tumlat och lägga in den andra tvätten i tumlaren.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kom förbi ni, vi är bara hemma och gör inget speciellt alls. Kanske ska vi ta en match på dansmattan istället för prommis? ;)

2009-02-23 @ 13:35:07
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Nu har vi äntligen kommit så långt i planerandet inför Mammablogg Galan den 4 juli 2009 att vi har börjat ta emot förhandsbokningar på biljetter!

Mer om hela Galan, dess upplägg och hur Du gör för att förhandsboka kan Du läsa om på den här länken



id=3986" rel="nofollow">http://duracellmamman.se/wordpress/?pageid=3986



Hoppas att just Du kan komma!!



Massor av kramar!!!

2009-02-23 @ 16:03:27
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: MammaRussin

det blev en bra natt..:) grattis!! ;)

2009-02-23 @ 16:50:23
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: MammaRussin

dieten funkar faktiskt bra.. Här har du en länk till den..:) http://www.viktminskning.dk/Flygvardinnedieten.php



det ser mer svårt ut än vad det är.. Idag nu på eftermiddagen skulle jag äta en köttfärsbiff och skalade tomater.. Ja, skalade tomater.. varför de ska vara skalade har jag ingen aning om .. men men men..;) jag skalade dom .. ohh shit så gott det var.. Och jag vart mätt.. helt sjukt.. en stor biff och två skalade tomater.. haha.. men efter maten kommer suget.. av nått.. som jag skrev om min blogg.. Men det är bara att börja med nått så man glömer bort suget..

våran stina har just lagt sig... Håller en tumme för att ni får en natt till med en sovande lilleman..;)



kramkram

2009-02-23 @ 19:00:09
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0