God morgon!

Natten var ganska så jobbig, men bra ändå att han somnade efter maten vid halv tio igår kväll. Vaknade ganska mycket, var tvungen att ge honom mat vid halv fyra, då han var lite småpigg och vägrade somna om. Han somnade på maten men fortsatte att vakna ganska mycket. Tommy klev upp och gick iväg halv sju.

Jag och Abbe vaknade strax före 7, låg och myste en stund i sängen innan vi klev upp. Nu ligger han på golvet och tittar på Vakna med voice. Han har hamnat utanför täcket, som vanligt.

Har fått mammapenningen idag, men jag tror att nästan alla räkningar är betalda redan. Det blev inte så hemsk mycket över kan jag säga. Och så ska jag ju klippa och färga håret imorrn, så där går det  en ganska stor slant. Det är verkligen tur att Tommy får lite pluring nu.

Jag ska nog inte göra något speciellt alls idag. Fick disken gjord igår kväll, det tog 50 miuter. Gud så jag längtar tills jag har en stor fin gnistrande diskmaskin i mitt framtida boende!

Bytte just blöja och nu måste jag göra mat åt min bestämda lilla prins.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

skönt när allt är betalt.. det är som man blir lättare på nå konstigt sätt..:)

2009-02-25 @ 09:50:25
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0