Fredag = Let´s Dance

Natten var Tommys, och självklart blev den bättre än den brukar. Albin sov ända från klockan 22 och nästan till 3. Sedan vaknade han en gång strax före 5 och sen vaknade han halv 6, och då klev jag upp och gjorde mat åt honom. Han åt upp och somnade sedan om en stund. Vaknade några gånger tills Tommy till slut klev upp med lillgubben och jag strax därefter. Jag hoppas att det kan vara på väg åt rätt håll, eller jag ska inte hoppas. Men man kan ju inte låta bli? Denna natt var iallafall bättre än den oftast brukar vara... Hoppas att dagen kanske blir likaså.

Tommy ska till tandläkaren före 11, då tänkte jag att jag kan ta Albin i vagnen och gå med dit, sedan promenera en stund tills han är klar där. Jag hoppas att Abbe kan få lite bra sömn. Vi skulle väl behöva handla lite också. Och så ska vi gå på posten och hämta Bertils post, som vi ska ta med till honom imorrn.

Sedan vid halv två ska Elin och Edvin komma och hälsa på. Det ska bli trevligt. Då blir det väl kaffe & surr och lek & bus.

En liten man i en stor stol. Jag blir så irriterad, för jag får inta ner gåstolen något lägre än den är nu och den är för hög för min lilleman. Men han är otroligt söt när han sitter i den och verkar gilla den.



Jag känner just nu att jag vill göra nåt ikväll, kanske bjuda hem någon. Käka pizza och så kanske. Men vi får se hur det blir där.

Vi ska iallafall se Let´s Dance ikväll, som är det bästa Fredagsnöjet enligt mig. Jag älskar det programmet. Laila, Morgan och Magnus är mina favoriter, så det är lika intressant varje vecka att se hur som presterar. Och Karl-Jan då? Han kan man inte annat än älska. Men jag tror att antingen hatar man honom eller så älskar man honom. Förut var jag lite åt andra hållet, pga att han är så himla fjantig och så. Men jag älskar han nu just för att han är lite fjantig, väldigt rolig och härlig! Jag hoppas att Elisabeth åker ut ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Fy tusan va söt pojken är! Jag vill komma och krama om honom :) Snart... Håller med dig om Let´s dance. Kram Banan

2009-02-20 @ 15:51:19
Postat av: Verran

Jo jag vet, det händer inte men ändå. Bra med er ? Bättre med lillgubben ? Hörde om tarminfektionen, huvva ligen. Hoppas det är bättre ! Tänker på er. Jo jag vet, visst är det härligt ! :P Jag längtar tills hon klämmer ur sig ungen :P Puss

2009-02-20 @ 19:01:12
URL: http://wirrelina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0