God eftermiddag?

Här har det varit en hemsk natt, där jag hade en son som vaknade två gånger i timmen hela natten. Och som om inte det vore nog, så låg min sambo och snarkade, till och med på mage den rackarn! Gick knappt att få liv i honom, han lyssnade inte och fattade inte vad jag sa och pratade även lite i sömn. Tänk om en annan kunde få sova sådär gott. Jag skickade iallafall iväg honom in till barnrummet, där han fick spendera resten av natten.

När klockan hade blivit så mycket som 06.40 värmde jag Albins mat och gav honom, sedan lämnade jag honom hos hans pappa. Jag gick och lade mig igen, i hopp om att somna snabbt och sova gott nån timme i sträck. Och visst, jag låg ända till klockan 11, men det var inte så skönt som jag hade hoppats och jag vaknade flera gånger.
Men men, lär nog ha varit behövligt iallafall, och det var tur att Tompa var hemma en sån här gång.

Man känner sig ganska matt och mör i kroppen nu, och i knoppen också för den delen.
Jag gav Albin mat, han var jättetrött, sen Tommy tog med honom ut i vagnen en sväng så att han skulle somna gott.

Nu står vagnen nere i trappuppgången, med lilla prinsen liggandes i. Tommy åkte iväg till sin pappa och sedan skulle han hälsa på Elin och Edvin en sväng. Nu hoppas jag att lillgubben får sova ett tag. Jag ska plocka och dona lite här inne. Man kan ju inte bara sitta här och knapra på chips som jag gör just nu...

Kommentarer
Postat av: Carina Andersson Albins "Mommi"

Hej Mammis gumma!

Usch va jobbigt du har det om nätterna, tycker så synd om dej eftersom jag vet exakt hur det känns, man kan inte somna för det är ingen mening känns det som skall ju liks vakna snart igen, det är en ond cirkel som tär på kroppen och knoppen. Hur verkar Albin må då? har han ont nu oxå tror du. och när är det han skall tillbaka och göra den där röntgen?

Kram Mammi

2009-02-19 @ 17:54:05
URL: http://www.barkasen.com
Postat av: Fii

sv: jaaa verkligen! :) Hur gammal är han? En av mina bästa vänner har en son på 9 månader. Han är också sjuukt söt. Finns bilder på min blogg :)

2009-02-19 @ 20:48:32
URL: http://fiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0