Dags att koja

Dagen har varit allmänt lugn. Tommy kom hem efter fem. Det blev ingen middag för oss idag. Ingen av oss var särskilt hungriga. Jag tog mig en smörgås.
Vi har haft besök av Kajsa och Jim, var väldigt trevligt att träffa dom. Även om det var en ganska kort visit.

Har mest tittat på teve hela kvällen. Förutom att jag tog mig ett härligt bad förut. Gjorde ansiktsmask och smällde i lite hårinpackning. Rakade även benen - minns inte sist! Albin satt med mig i badet en stund också, innan jag rakade ben & sånt förstås. Han var så glad och go och plaskade till lite då och då. Det var verkligen mysigt!

Men alltså, det är helt sinnessjukt vad jag tappar hår nu. Det är nog en kombination av amningen och av trötthet & "stress", tror jag. Det blir bara värre och värre. Samma med kvalitén på håret. Och amningen är ju nästan helt avslutad nu, hur tråkigt det än är.
Nä, jag längtar till den dagen då jag sitter hos frissan och klipper av en massa stripor och sätter i lite färg. Blir nog lite skillnad då iallafall.

Ska gå och joina mina älsklingar där inne i sovrummet. Albin sover sedan 30 minuter tillbaka och Tommy gör nog snart också det. Ska iallafall bli väldigt skönt att lägga sig, när man är ren och fräsch. Synd att man inte hade renbäddat också, det hade ju varit grädden på moset.

Jag har sån himla värk i ryggen så jag tror jag blir galen snart. Man blir ju så nedstämd på något vis, och även ännu tröttare än man redan är. Men det finns ju inte så himla mycket att göra åt. Ska kanske ta mig några piller inna jag går och kojar.
Gud vad det snöar ute!

G O D  N A T T !



Bjuder på en Albin  :)


Så fin i pyjamasen från Jessika!

Och glad också  :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Härregud så lång har har blivit! Ser ju ut att va en meter ;D

2009-02-04 @ 23:15:29
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se
Postat av: matilda

Jag tappar också mängder med hår varje dag! Tur att jag har tjockt hår:) Kjam

2009-02-05 @ 07:36:43
URL: http://mammamatilda.blogg.se/
Postat av: Jessika

2009-02-05 @ 17:49:57
Postat av: Jessika

Vad fin pyjamasen vad på honom :)

2009-02-05 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0