Dagen idag

Idag åkte jag och Albin som sagt till Ovanmo för att hälsa på familjen Edmo/Tegström. Det var mycket trevligt, fick kaffe och god blåbärskaka till att börja med. Albin var snäll, blev lite tröttgrinig men somnade till slut på mig där jag satt på köksstolen, så det var skönt. Edvin surrade på för fullt om traktorer, fjärilar och en massa annat,  han är så söt mosters pojken :)

Och här är självaste lille E, som leker för fullt  :)


Här sitter Albin och tittar beundrat på faster Elin  :)



Åkte därifrån och när vi kom hem la jag Abbe i vagnen och gick på ica en sväng, köpte några smågrejer bara.
Gick sedan en kort sväng för att han skulle somna, och det gjorde han efter 5 minuter. Väntade sedan ute på Tommy som skulle komma med bussen. Sedan gick vi in tillsammans. Lämnade Albin nere i vanligt ordning, i hopp om att han skulle sova ett tag. Han behövde verkligen det eftersom han inte hade sovit mycket alls idag. Men vi hann inte mer än in och ta av oss, sätta oss en snabbis så vaknade min lilla gosse. Det var bara att hämta upp honom.

Sedan har han knappt sovit nånting heller. Så i flera timmar ikväll har han varit jättetrött, övertrött. Då är det så himla synd om honom. Men man måste ju också få i han det sista målet innan den så kallade nattsömnen och man kan ju inte ge för tidigt. Men nu sover han och min sambo ligger, han kanske sover han också? Får se snart när jag också går och joinar. Jag är väldigt trött, som vanligt. Har för övrigt haft väldigt ont i magen ikväll, det började väl vid klockan sex. Inte förrän nu det känns som att det lättar.

Jag har iallafall borstat tänderna, så jag är färdig för sängen. Det ska bli så skönt att få krypa ner. Men man har alltid den där känslan samstidigt, tanken. Att man vet att man antagligen kommer att måsta vakna minst 6 gånger innan man kliver upp imorrn bitti. Det tär på en lite, för man ligger bara och gruvar sig tills man faller i sömn.

Jaja, nu ska jag bara läsa nån fler blogg, sen ska jag göra mina prinsar sällskap i sovrummet. Återkommer imorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Herr E

Usch, inte kul med sötnosar som vaknar hela nätterna. Vi har en här hemma hos också.

2009-02-19 @ 00:24:00
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: Erika

Jaa det är tungt att förlora ett husdjur, hann inte ha henne så länge, men hon va typ det bästa som hänt mig. På något konstigt vis. Men tyvär var sjukdomen starkare än henne :(

2009-02-19 @ 11:28:54
URL: http://magnifikaerika.blogspot.com
Postat av: Elin

Usch vilken hemsk bild på mig... ;P

2009-02-19 @ 15:26:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0