Tur i oturen!

Den 9:e Februari beställde jag en byxa och tröja åt Albin med märket Hummel, från babyshop. Just dom jag beställde var på rea. Jag betalade direkt med mitt visakort, och pengarna drogs. Dagarna har gått och jag har funderat på när fasen dom ska komma. För förra gången tog det endast två dagar tills dom låg i postlådan. Dom brukar ju vara snabb. Så jag blev lite misstänksam att det kanske hade blivit något fel.
Igår skickade jag då iväg ett mail till babyshop, där jag frågade vart kläderna fanns. Jag skrev min information och så. Alldeles nyss fick jag ett samtal från en kvinna som jobbade på butiken. Hon sa att dom satt där ett helt gäng nu och var förtvivlad och skämdes. Dom hade kollat upp detta och såg att dom hade fått pengar insatta av mig, men själva beställningen hade inte gått igenom. Så hon bad så hemskt mycket om ursäkt. Men jag sa att det inte var någon fara, bara det hade ordnat sig. Sedan sa hon att byxan jag beställde tyvärr var slut i storlek 74 som jag skulle ha. Dom hade då enats om att jag skulle få välja en byxa och tröja i en annan färg, i ordinarie pris. Så då tog jag den blåa med vita stripes. Men herregud vad sjysst! Hon var så trevlig. Men vilken tur att jag mailade igår!
Så istället för 349 kronor som jag betalade, så ska jag få kläder för 678 kronor. Inte illa pinkat va?

Jag beställde dessa!



Jag får dessa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken tur du hade!

Dom där kläder ska jag ju köpa till Edvin sen :)



Kram!

2009-02-23 @ 13:21:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0