Min lilla fotomodell

Snön lyser vit på taken, endast mamman är vaken! Idag har vi haft en lugn och trevlig dag. Albin sov i 3 timmar i sin egen säng(!) Sedan fick han lunch/middag innan vi klädde på oss och åkte in på byn. Där satte vi Albin i vagnen och praktiskt taget sprang igenom den lilla marknaden, det fanns liksom "inget att hänga i julgranen". Dessutom kändes det väldigt kallt, trots att det bara var 0 grader. Men vi packade in oss i bilen igen och åkte till svärmor där det blev gott fika. Elin med familj och Stellan med familj var där och det var Vicky som hade bakat. Vi fick en skiva med korten som farbror Stellan tog på Albin sist vi var hos dom. Och vi har nog en riktig liten fotomodell enligt mig, för gud så snygg han var! :) Det var sammanlagt 11 bilder som han hade redigerat åt oss och jag är mer än nöjd. Nu ska det framkallas förstoringar minsann!
Nu ikväll har jag och Tommy kikat lite på tv och ätit pizza, mått ganska gott med andra ord. Albin ligger redan inne hos oss bredvid Tommy. Jag ska joina dom alldeles strax för jag är fruktansvärt trött. Vill bara bjuda på några av dom fina bilderna först. Även min nya headerbild är en av dom...



Tack Stellan & Vicky! ♥


Kommentarer
Postat av: Kadri

blev riktigt fina bilder

2009-12-06 @ 11:41:04
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh så fina kort!



I dagens lucka i min julkalender finns en utmärkt julklapp åt oss vuxna: Ett presentkort på 500 kr hos Wishdesign som har massor med snygga smycken och tunikor! ;)

2009-12-06 @ 13:37:42
URL: http://carolina1979.se
Postat av: johanna

Vilka fina bilder!!

2009-12-08 @ 02:18:37
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0