Måndag

Morgonmänniska? Nej, det är jag verkligen inte. Men det verkar som att min lilla son börjat bli det, till min förtvivlan. Jag tycker ju att det räcker med den dåliga sömnen och de jobbiga nätterna. Nu är det även lite tidigare morgnar och det spelar ingen roll när han somnat på kvällen eller hur han har sovit under natten. Sen är det ju då ingen fördel att jag har svårt att somna på kvällarna. Skulle man få sova ostört och bra på natten så skulle det inte alls vara några problem att kliva upp tidigt. Även om man visste att Albin vore pigg och glad, men det är han oftast inte tyvärr... Klockan var nog efter 1 innan jag äntligen somnade inatt. Albin hade jättejobbig hosta och snuva, när ska detta gå över? Natten fortsatte väl ganska jobbigt och sedan var det morgon klockan 5.30. Frukost och lek stod på schemat som vanligt. Förvånad ligger jag nu på min säng, efter att ha fått lillprinsen att somna en lur redan, det är väldigt ovanligt! Men han var jättetrött stackarn. Så nu ska jag passa på att vila lite innan vi ska åka ner till sjukhuset. Då får vi se hur det går med min magnetröntgen och Albins truckåkning... 10 dagar kvar till jul nu, längtar! Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn Personlig Sagobok & Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Här är en till som har väldigt svårt för morgnar - älskar att sova! ;) kram

2009-12-14 @ 09:09:52
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0