Julklappar!

Då har jag fixat några julklappar. Först köpte jag en fin leksaksbil på ica, som Albin ska få. Sedan när Albin hade somnat sin dagliga lur så satte jag mig vid datorn och började leta. Hittade en jättebra sida där det fanns näst intill allt. Där beställde jag en spis åt våran lille prins, som jag länge funderat på. Egentligen ville jag ju ha den med kran & diskho, men det skiljer nästan 300 kronor på dom. Dessutom så tar ju den större plats också, så det fick bli den lite enklare. Beställde även låtsasmat, köksredskap och lite bygglego åt honom från samma sida. 
Hittade en julklapp till Albins kusin Edvin, som jag hoppas att han kommer att gilla. Jag tyckte iallafall att den passade honom. Än är det mycket kvar, men skönt att man kommit igång iallafall!


Här är klapparna åt Albin





Roligt!


Kommentarer
Postat av: MammaIda

Ja, de är väldigt gott :)



Ja kommer bli stor som tusan denna gång, är nästan lika stor nu som då Julia föddes :)



Är det bra med er också?

Kram!

2009-12-03 @ 21:46:47
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: M.

Haha ja de måste vara för att du är en Göta ^^,

Ja vi ska på marknaden:) Ni också va ja förstår?:)

Vi kanske ses där då!



Roliga grejer du köpt till Abbe!:) Sån där spis ha ju Emanuel också, han fick den av sin pappa när han fyllde år. Vart lite småsur när ja såg att de fanns en med diskho när "julklappstidningen" kom förut. haha. Den verkar ju vara mkt roligare! Fast ja, en aning dyrare..



Vad var det för sida du beställde ifrån?

kram

2009-12-03 @ 22:42:30
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0