Harmoni

Ny vecka igen! Klockan har slagit över till Tisdag och jag är vaken på övertid som vanligt. Nu har vårat modem gett upp och gått sönder helt, vi har ju haft tur att det gått så här pass länge. Men nu vet jag inte när vi kommer ha internet igen. Det blir till att använda mobilen. Bra att det är gratis surfing under mellandagarna iallafall. Dagen har varit relativt lugn. Albin har dock varit extra grinig både igår och idag, tror att han haft ont i magen. Jag har ingen aning om vad han har ätit som gjort honom så trög. Hoppas det blir bättre imorrn iallafall. Men vi har lekt, myst, varit ute en sväng då Albin fick hjälpa pappa att skotta och parkera om bilen, han lekte gott ute i snön, vi har ätit och sovit en härlig lur mitt på dagen. Vi har även hälsat på våra kompisar Anneli & Max och var där i 2,5 timme på sena eftermiddagen. Tiden gick väldigt fort, men vi hade väldigt trevligt. Grabbarna lekte, mest för sig själva, bråkade lite om leksakerna emellanåt. Vi fikade och surrade, som kvinnfolk oftast gör... Strax före sju for vi därifrån, in en snabbis på affären innan den stängde för att köpa lite förnödenheter till mamma mig. Sedan förberedde vi allt här hemma och lillhjärtat fick lägga sig. Sedan hade jag fullständig harmoni, lugnt, skönt, tittade på tv och bläddrade i mina nya kataloger Ellos och H&M. Nu ska jag snart försöka sova, med min lilla prins som redan sover sött intill. Tommy har inte kommit hem från jobbet än, får se hur mycket klockan blir... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0