Tuttslukaren

Igår kväll började Albin vakna titt som tätt när jag och mamma såg på filmen. Sedan när jag satt vid datorn och just hade skrivit klart blogginlägget, så vaknade han och gallskrek. Skyndade mig att spara och så gick jag dit. Han var helt förstörd, och han ville inte alls somna om. Absolut inte i hans säng! Så han fick komma till mig redan då, inte så kul men vad göra? Han höll på och grina och böka i flera timmar så jag somnade nog inte förrän vid 2-tiden. Vet inte alls vad det var, om det kan ha varit mardrömmar, eller om han har ont i sina små ben av allt gående?

Men vi låg ända till 9 i morse, mamma och pappa var alldeles chockade och nästan oroliga när vi kom in till dom. Då blev det först frulle för Albin och sedan för mig. Nu sitter jag här och njuter, friidrotten är på teven, mamma är ute en sväng med Albin men borde vara tillbaka när som helst och pappa är ute och röjjer på lägdan.
Idag ska vi nog inte alls göra nåt speciellt. Lär nog hälsa på Danne, Maja och barnen. Och jag hoppas kunna träffa Camilla en sväng, eftersom dom åker tillbaka till Sundsvall imorgon.

Jag och mamma fick oss flera goda skratt igår, och jag kunde knappt sluta. Ibland är Albin så himla rolig, han trycker in hela nappen i munnen. Igår såg han ut som en boxare med tandskydd ungefär, och så flinade han emellanåt. Här är den ändå framme ganska mycket, han kan nästan gömma den helt. Men jag gillar den här bilden, sötpropp!  ♥


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hihi, bus Albin!

Har läst om att runt ett år kommer dom till en utvecklingsfas (det brukar komma i samband när dom börjar att kunna gå) då dom drömmer mycket mardrömmar. Det är för att dom tycker att det är lite "läskigt" att dom själv på egna ben kan gå ifrån mamma...så det var säkert något sånt, minns att Edvin också kunde drömma en massa mardrömmar i den åldern :)



Kramar!

2009-08-18 @ 12:18:12
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh stackars liten, jobbigt när de är så upprörda men man vet inte varför.. Lille snutten!



Kram

2009-08-18 @ 13:01:41
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Är han verkligen bara 1 år ? Han ser så himla stor ut !!

2009-08-18 @ 16:29:42
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: Mamma Russin

söt nosen..:

2009-08-18 @ 20:46:11
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: kakan

hejhej! Gu d så söt bild :):)



den där stolen såg ju riktigt mysig ut"! va stor han har blivit lille Albin :) kram kakan

2009-08-18 @ 21:02:27
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0