Tisdag

Jag hann inte ens läsa något ur boken igår. För först satt jag några minuter till vid datorn, sedan bläddrade jag lite i IKEA-katalogen och fantiserade lite och sedan vaknade Albin igen och ville inte somna om. Så då fick han komma in till mig, där han somnade gott direkt och sov ganska bra hela natten. I morse myste vi en stund innan vi klev upp, som vanligt.
Det är så härligt att "Vakna med Voice" börjat igen, då har man något bra att se på teven varje morgon.

Just nu ligger Albin och sover, det blev egentligen lite väl tidigt eftersom han nu oftast bara sover en gång per dag. Men han var så otroligt trött så det var inget annat att göra. När han vaknar får han lunch och sedan tänkte jag gå på bvc, det var så längesen sist. Det vore riktigt spännande att se hur lång och tung han är nu...
Jag måste göra mig i ordning lite, för jag har gammal mascara på fransarna och går fortfarande i nattlinne. Återkommer senare, antagligen ikväll!

Mammas söta prins  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0