Sommarväder

Idag har vi som sagt finväder igen och extremt varmt. Jag och Albin tog vagnen och gick ut, mest för att fördriva tiden lite. Gick på ica en sväng, även en snabbis in på Röda Korset för att kika och lite mera runt byn. Sedan satte vi oss på ett täcke på gräsplätten utanför huset och lekte en stund innan vi gick in.

Nu ligger självaste prinsen och sover eftermiddag, och han lär nog vakna när som helst. Då blir det att fortsätta fördriva tiden, tills det blir läggdags. Jag längtar redan, för idag är jag trött och har ont i huvudet, som jag har haft i flera dagar nu. Är så spänd i nacken, så antagligen beror huvudvärken på det. Jag har även en jäkla rethosta, mest då jag går och lägger mig, så förkylningen är inte helt borta den heller.

Längtar tills Tommy kommer hem inatt, då har han helg och familjen får två dagar tillsammans. Jag har tänkt att vi ska få lite gjort här hemma. För jag kan ju vara ärlig som vanligt och säga att jag inte får nånting alls gjort, när jag är själv hemma med min son...

LYCKLIG LITEN TRAKTORFÖRARE  ♥

Kommentarer
Postat av: M.

Ja hon är jättesöt ^^,

Vi är jättestola!

2009-08-07 @ 21:13:07
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Här har vi oxå haft riktig sommar idag..Bättre sent än aldrig :)

2009-08-07 @ 21:30:59
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0