Myskväll i ensamhet

Jag och Albin var som sagt ute ikväll igen, och det var lika härligt som igår. Inte riktigt lika roligt utan sällskap kanske. Men vi tog vagnen och jag vankade omkring på byn. Vi gick och tittade på fontänen, för den verkar Albin vara väldigt förtjust i. Det är ju absolut ingen speciell fontän, inte så fin. Men det är väl vattnet som sprutar som är intressant...

Tiden gick och när vi kom hem var klockan sju. Då lekte vi lite och tittade lite på tv, tills det var läggdags för den unge herrn. Tandborstning, D-droppar, ny blöja, pyjamas och sedan flaskan. Precis som alla andra kvällar, och han somnade gott halv nio.

Då tog jag en skål med ostkrokar, lite kall läsk, en tallrik full med vattenmelon och snusdosan och gick in till sängen. Och här har jag suttit vid datorn, mumsat och mått gott i min ensamhet. Tommy är nog inte hemma förrän 7-tiden imorgon bitti, så honom behöver jag inte vänta på. Det är ju så tråkigt att sova ensam!






Kommentarer
Postat av: REBECCA

vilken SÖTNOS!

2009-08-08 @ 07:35:42
URL: http://rweimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0