Lördag

Ute är det skinande sol och böljande värme. Familjen är fortfarande inomhus än så länge. Tommy klev upp för bara en liten stund sedan, eftersom han kom hem vid 6 i morse och la sig. Jag har varit lite irriterad nu på förmiddagen, för att Albin inte har velat sova. Han var jättetrött och jag fick hålla på i en evighet (som det kändes) innan han till slut somnade mot sin vilja. Jag smög ut och satte mig vid teven. Efter cirka 20-25 minuter var han vaken igen och vägrade somna om. Så så var det med det! Vi får se hur resten av dagen blir med den lilla sömnen.
Har iallafall pratat med Elin och vi har bestämt att vi ska åka till en badplats sedan, det blir härligt. Man får väl köpa med sig något gott att smaska på ute i värmen. Kanske att man även tar sig ett litet dopp?
Nu ska jag ge Albin lite lunch och sedan göra oss i ordning...

Den stora gula bollen var också en favorit på Ollis kalas

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Synd att ni inte kan följa med och bada...hoppas att Albin somnar sen som han ska så ni kan hitta på något skoj sedan istället :)



KRAM!

2009-08-08 @ 14:01:41
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessika

Kul att se att han har kepsen på sig :) Kram

2009-08-08 @ 19:34:43
URL: http://jessika-lapetitefleur.blogspot.com
Postat av: Bröllopsbloggen

åhh albin e så söt.... han kommer bli en hjärtekrossare när han blir stor :-p

Hoppas din helg är kanon..

så hoppas jag på lite hjälp med att välja tiara.

har 5 förslag uppe i bloggen nu kika och säg din favorit



tack

kram

2009-08-08 @ 20:06:05
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



skönt med lite bada.. hoppas ni kom iväg.. :) hur varmt har ni "där uppe" ?



här i närke har vi haft ca 28 grader de sista dagarna.. varmt, nästan för varmt.. aldrig är man nöjd.. :( kramrkam

2009-08-08 @ 23:40:59
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0