I Ramsele igen

Ja, nu är vi hemma igen efter en lång dag. Men den har varit jättetrevlig och vi hade himla tur med vädret. Fast jag kan som vanligt vara ärlig och säga att jag tyckte det var lite för varmt. Har man svettbesvär och en stor kropp så är det oftast inte så roligt med extrem värme... Morgonen började iallafall med att vi åkte till pappas loppis. Min kusin Maria med familj åkte också dit. Vi blev där ett tag, gick runt och kikade på allt, det finns inte lite saker där kan jag lova. Men jag hittade inget jag kunde köpa tyvärr. Jag hittade ett fint armband och en vanlig tunn kruka i silver och fick båda av pappa. Sedan blev det stan, där jag åt lunch med mamma och pappa. Även Tommy och Albin kom dit efter en stund. Då blev det lite jakt. Skulle fixa en present till åt Oliver och något till lille Oskar som vi snart måste hälsa på. Vi blev faktiskt klar ganska snabbt, då vi fixade allt på Kappahl. Köpte även några plagg åt Albin, som var på halva reapriset, kanon! Sedan var det dags för kalas. Finns väl inget trevligare? Släkt & vänner, gott fika, glada barn & skratt, bus och lek. Och som pricken över i:et, bra väder så vi kunde vara ute. Jag knäppte många kort på barnen. Just nu ligger jag i sängen och är helt slut, är inte riktigt bra än men mycket bättre än jag varit. Jag orkade inte sätta mig vid någon dator nu heller, utan ligger här med mobilen. Eftersom jag inte skrivit på hela långa dagen så kände jag att jag ville kludda ner några rader. Jag hoppas att jag får tid och ork till bättre inlägg imorrn och visa lite bilder. Men mest av allt hoppas jag på en dräglig natt. Albin somnade halv tio ikväll, så då kanske han sover lite längre. Den som lever får se! Det blev lite senare just för att han sov i bilen då vi åkte hem halv fem idag. Då blir det ju som det blir... Nu ska jag snart försöka sova, återkommer imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får gärna dela med dig av värmen till oss klena Skåningar, vi har ju näst intill vinter ;)



KRAMAR

2009-08-04 @ 11:19:29
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0