Fredagsmys!

Ja då var det äntligen Fredag. Jag och Albin har umgåtts med Kajsa största delen av dagen. Vi har fikat, surrat, lekt, busat och hon fick middag här. Albin fick potatis & köttbullar med lite lingonsylt till middag idag. Några tuggor gick ner, men sen blev han less. Han har väl inte tid eller tålamod för att tugga kanske? För det var ju gott och han verkade gilla det, men till slut tog det liksom stopp och han började spotta ut. Då fick han lite yougurt och smakade lite kyckling av mig.
 
Han var så nöjd ikväll, glad och go med både mig och Kajsa. Han fick flaskan och somnade strax före åtta ikväll. Just när jag la ner honom i sängen, kom Tommy in genom dörren. Då gick han av sitt arbetspass och nu har vi helg tillsammans, underbart! Synd bara att man har så himla mycket att göra. Har ett stort berg till disk, har lite kläder som ska tvättas, en massa rent som ska vikas och läggas in och sedan tänkte jag försöka få lite packat. Men vi får se vad vi hinner med. Nu är det verkligen inte länge kvar till flytt, gud så vi längtar!

Idag beställde jag en väggtext åt Albin, som han ska ha ovanför sängen i sitt rum - "Här sover en prins". Jag gillar ju verkligen väggtexter och väggbokstäver, så det kommer nog beställas flera. Men denna blir väl som en liten födelsedagspresent åt min lilla prins.
Just nu sitter jag i sängen med datorn, som varje kväll numera. Tommy ligger här bredvid, och snarkar ikväll också, så jag får putta på honom stup i kvarten. Snart tänkte jag stänga ner elektroniken och istället läsa lite bok innan jag ska börja brottas med sömnen.

Det var denna jag beställde, fast i svart

Kommentarer
Postat av: Emma

Fräck text, skön detalj :)



Du ska se att han snart kommer uppskatta maten, är ju nytt för han :)

Kramar

2009-08-22 @ 10:18:20
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Vad är vägg text för något? Står den ut från väggen, eller är det som ett klistermärke ? nyfiken

2009-08-22 @ 16:09:08
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Så vacker..

Kommer han att sova som en prins!

2009-08-22 @ 19:25:35
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0