Värmlands hungriga vargar

Jäklar vilken match. Jag satt inte och såg exakt hela tiden, men den var ändå bra. Först gjorde HV första målet och även det andra. Sedan gjorde Färjestad så att det blev 1-2. När det var endast 4 minuter kvar så kvitterade Färjestad. Det blev fölängning som pågick i nästan en kvart. Färjestad vann med 3-2. Jippi! Vinner dom nästa match då jäklar blir det kalas.

Hade en hemsk kväll här hemma. Albin var jättetrött, jättegrinig och ville inte somna. Men efter många om och men så somnade han efter nio. Han har redan vaknat till två gånger.
Jag sitter och väntar på att min kära sambo ska komma hem, som förhoppningsvis blir om cirka en timme. Det är ingen mening att jag lägger mig innan för jag vet att jag inte kommer att somna.

Imorgon skulle vi ha fortsatt med lite tvätt, den tar aldrig slut. Och så vill jag skaffa lite ris som jag kan pynta, det skulle påska upp stämningen lite här hemma. Sen får vi se vad vi hittar på. Tommy surrade ju om att han skulle iväg och köra imorgon också, men jag hoppas inte det. På Torsdag ska vi ju försöka komma iväg i hyffsad tid till stan. Vi har ju lite att göra och lite att tänka på. Dopet bland annat.

Var in på en blogg ikväll, där jag hittade en länk till en sida som jag sett förut. Jag tror att den är japansk, eller kinesisk. Men där kan man iallafall göra om bilderna så att dom ser gammal ut. Klicka HÄR för att komma till sidan.
Jag provade med en bild på Albin. Här är resultatet.


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Naaw.. så söt!

Glad påsk på er!

2009-04-08 @ 10:12:54
URL: http://www.missvalentine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0