Söndagsparty

Dagen har rullat på i vanligt ordning. Vi har mest bara tagit det lugnt här hemma. Tommy lyckades sova ner Albin vid tre-tiden så han fick en eftermiddagslur på cirka en timme. Och det hör ju inte till vanligheten, väldigt skönt!
Men ikväll när klockan var åtta så började han bli väldigt trött igen. Då fick han flaskan och sedan läggas i säng. Han har vaknat en gång hittills. Nu får vi se hur resten av kvällen och natten urartar sig.

Tommy ligger i soffan och käkar ostkrokar & dricker cola medan han tittar på teve. Han hoppar emellan "Söndagsparty med Filip och Fredrik" och "Och så kom Polly". Jag ska nog gå och göra honom sällskap, mysa ner mig i soffan och ha lite Söndagsparty jag med.

Tänkte bjuda på några bilder från idag. Albin och Tommy borstade tänderna båda två. Än så länge älskar Albin att "borsta" sina tänder själv och även att kolla på när vi gör det. Han blir helt lyrisk med stort leende, så söt!
Får se hur länge det håller i sig  :)




Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Sötnosen!

Om ni har tur håller det i sig länge, för Edvin älskar fortfarande att borsta tänderna :)



Kram

2009-04-19 @ 22:20:34
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Tommy är allt en soffliggare ;) Så söta bilder, kan han borsta sina små nu? ;)



Sv:Ja men en bild funkaar :) Ja vi kan prata med imorgon.



Godnatt pudding :)

Kram

2009-04-19 @ 22:39:04
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Himmel vad söt han är. ^^



Jag tycker det är så roligt att så många säger ostkrokar. :o) Här hemma säger man juh ostbågar. Första gången någon sa ostkrokar fattade jag ärligt inte vad det var för något. Men nu har jag förstått att det faktiskt är ganska många som säger just så.



Hoppas ni fick en lugn natt sen och vaknar utvilade! Kram

2009-04-20 @ 07:26:25
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: ung pappa till Inez

Va duktig han är :) tur att han gillar att borsta tänderna :P

2009-04-20 @ 12:40:08
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0