Snabbt & enkelt

Tänkte bara skriva några rader innan jag dimper ner i sängen bredvid min älskade. Dagen har varit bra. Träffat underbara vänner, fikat, surrat och haft allmänt trevligt. Albin fick en liten påskpresent av sin blivande gudmor också, en söt keps i jeanstyg.
Middagen bestod av rester från gårdagen, och det kunde vi inte klaga på. Gud så gött!

Strax före halv nio kom vi iväg och åkte hemåt Ramsele. Vi skulle försöka hålla Albin vaken, eftersom det ibland kan bli problem om han sover och sedan vaknar och är vaken ett tag. Då kan han bli pigg. Men det gick inge vidare, han somnade i Långsele :)

När vi kom hem så packade vi in oss med alla grejor. Gav Albin flaskan och lade han. Han fortsatte faktiskt sova den här gången. Annars har det varit en massa bök många kvällar. Och det gjorde inget att han sov i bilen, vilken tur!
Han har dock vaknat några gånger men jag hoppas att natten blir någorlunda lugn.
Jag och Tommy har myst i varsin soffa framför teven. Vi såg på "King Arthur", och den är ju väldigt bra. Åt en skål popcorn gjorde jag också.

Nä detta fick väl bli allt för ikväll. Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng. God natt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en mycket trevlig dag! ^^ Visst är det härligt med dessa högtider så folk verkligen tar sig tid att umgås??



2009-04-11 @ 08:38:07
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0