Dagens

Dagens första inlägg, blev ganska sent. Beror mest på att jag har en liten son som helst vill ha uppmärksamhet hela tiden. Han är väldigt trött, men har försökt sova ner honom 3 gånger, utan att lyckats. Så nu får han vara uppe en stund så får vi se sen. Halv elva tog han en liten powernap på 20 minuter, så det räcker ju inte långt direkt.

Natten var jobbig som tusan. Albin vaknade mycket, så man fick kliva upp och ge nappen och greja. Sen tidigt i morse fick han komma och ligga med mig i våran säng. Han vaknade mycket även där. Vi låg ända till klockan 8. Men jag var ändå supertrött eftersom sömnen blir så störd av att vakna hela tiden.

För en stund sedan fick Abbe välling. Han har 38 i temp. Det är ju inte så farligt eftersom han nästan alltid har lite feber. Han brukar oftast ligga på omkring 37,7 varje dag. Jag kan inte för mitt liv förstå varför. Han har haft så dom senaste 2 månaderna. Men han fick iallafall alvedon, som han har fått varje dag nu senaste veckan.
Jag hoppas inte att det blir så mycket högre temp av gårdagens sprutor.

Jag ska fortsätta dricka mitt kaffe, som har blivit kallt som vanligt. Tommy kommer nog hem vid två-tiden. Då hade vi tänkt fara till Elin & Edvin och hälsa på. Får se om det kanske kan bli en omgång Plump  :)

Nu håller plutten på att riva runt alla mina saker. Drar ner dom från bordet och sprider ut dom på golvet. Den lilla busen!

Idag har min älskade brorson Oliver namnsdag och Tommys brorsdotter Evelina fyller 5 år. Stort grattis till dom!

Oliver i somras när han sjöng "Hard rock Halleluja"

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste registrera ett intresse på mydemand också för att vara med och tävla, detta gör du när du har loggat in på sidan under "Nytt intresse"

2009-04-15 @ 12:51:33
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken charmis, grattis till de båda :)



Usch vad jobbit att han vaknar så hela tiden, kan tro du,ni har många timmars sömn att ta igen..



Kramar

2009-04-15 @ 13:26:21
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej :) Är allt bra med er?

Ja, det kanske är smartast det.. Eller så åker jag sent så lillan kan sova i bilen :p

Krams

2009-04-15 @ 13:49:17
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja du det är bättre med mig men fortfarande i en dvala (stavning) men jag tror vi kan ta detta.. Känns så...



Kramar

2009-04-15 @ 13:50:36
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0