Gott & Blandat

Morgonen började himla bra idag. Vid halv tio fick Abbe en flaska mat och somnade en förmiddagslur i hela 2,5 timme. Så skönt! När han vaknade så fick han en liten fruktpurébägare som mellanmål för att han skulle hålla sig ett tag. Klädde på honom och for till bvc, där det var en föräldraträff. Det var en konsumentrådgivare där som surrade och så fick vi gott fika som Helen hade bakat.

När vi var klar där så åkte vi hem, träffade papsen som hade slutat jobbet. Han bytte om och så for vi till Ovanmo till Elin med familj. Där började vi besöket utomhus, satt i snön, drack kaffe och åt Elins nybakta kaka. Väldigt härligt med solsken och blå himmel. Edvin lekte i snön, skottade och kastade. Efter en stund blev det lite blött, blåsigt och kallt så vi gick in.
 
Fin utedag i Ovanmo

Mosters & Morbrors charmiga pojke - Lille E

Dom vackra kusinerna, E och A

Albin fick sin middag där innan vi åkte hem. Väl hemma så åkte Albin lite gåstol. Men han var så trött att vi var tvungen att låta honom sova en stund, annars skulle det bli för jobbigt att vara vaken. Så Tommy och Albin la sig tillsammans på våran säng och båda somnade väldigt fort. Jag har världens sötaste pojkar! Knäppte ett gulligt kort på dom också. Dom sov väl ungefär 45 minuter. Sedan klev vi upp och jag gjorde middag - kycklinggryta och ris. Blev väldigt gott och lite sting i.

Mina hjärtan som sussar gott

Abbe fick en flaska mat igen innan han somnade klockan åtta. Nu ligger han som en prins i sin säng. Vi har tittat på "Du är vad du äter". Nu är jag bänkad här, som vanligt.
Nu gick Tommy och la sig, tänk om jag kunde göra samma sak?
Jag har en fruktansvärd värk i min skadade rygg, tänk om det fanns något bra piller som hjälpte. Blir väl skönare när jag väl går och lägger mig, för det är jobbigast att sitta.

Har ni haft en bra dag på den nya månaden?

Kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt det ser ut!

Fast jag är inte avundsjuk på snön.. här var det nästan sommar idag :)

2009-04-01 @ 22:17:35
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja, linnet var super fint... Men moln t-shirtarna var också fina... Men Axel har fått så mycket kläder nu så jag måste dra en gräns tycker jag. Skratt



Hur mycket ska dom hinna använda kan man ju undra?



:)



Kram

2009-04-01 @ 22:49:07
URL: http://axelsmamma.blogg.se/
Postat av: M A L I N

hihi mysiga bilder :D

2009-04-01 @ 22:53:54
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Hanna

va fina dom är, era små killar! ^^

mysigt att vara ute i solen... =)

2009-04-02 @ 08:22:41
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0