Ett litet dopp

Vi spenderade inte så himla lång tid ute idag, men den tid vi var ute var väldigt härlig. Skön vårvärme och sol. Albin sov väl ungefär en timme sammanlagt i vagnen. Han vaknade ju en gång efter en halvtimme och efter det var han väldigt tjurig, fast snäll. Men jag fick vagga med vagnen länge innan han somnade igen.

Som att det inte var nog med Albins jobbiga snoriga näsa. Han har ju varit förkyld så länge nu så man trodde ju att det skulle vara över snart. Men då fick han hosta nu mitt upp i allt, väldigt trist!

Vi gick på ica en sväng där vi träffade Bertil, Albins gammelfarfar. Alltid roligt att träffa den gogubben.
Middagen idag bestod av mat från grillen. 150 grams ostburgare, strips med dipp och cola. Det smakade såklart lika ljuvligt som vanligt. Känner mig nästan mätt fortfarande.
Lite senare tog jag och Albin ett dopp i badkaret, vilket var väldigt uppskattat. Han var väldigt sprallig & glad. Lekte med sin Nalle Puh badbok och sprattlade i vattnet. Han smakade nog någon klunk också, för det gillar han ju skarpt.

Han fick flaskan och somnade vid åtta. Så nu är det tyst, lugnt och skönt här i vardagsrummet. Bara teven som hörs, och trafiken på byn förstås. Jag tror att jag ska göra mig något att stoppa i munnen, känner mig sugen på något men vet inte vad. Det får nog bli ett glas oboy iallafall.
Jag tror att vi ska se "Medium" som börjar klockan nio, det brukar ju kunna vara lite spännande.

Den söta badpojken  :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jätte roligt :) Hoppas bara att man får träffa dom nått då dom bor så långt bort :P Men huvva, stackars killen :/ Japp det blev en från allsport, har du vart där å kikat? Fanns inte många 08:or kvar. Men jag köpte en Brio Sing iaf. Den var det ju 40% på. Vart ju inte tok billigt ändå tycker jag, fick betala 2756 m myggnät till. Hur som hellst så var den ju betydligt billigare än innan :) Men du, ska ni inte till stan nånting snart? Noah vill ju träffa Albin ;D

2009-04-23 @ 21:51:29
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se
Postat av: Tess trött tokig morsa

här sover barnen med så skönt ska städa undan lite sen sätta mej framför tv:n med om ja orkar..



ha en underbar kväll



kram

2009-04-23 @ 21:53:21
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heyy där :) tackar tackar! vilken söt liten bild du får dock ingen bild av mig idag är så trött hihi hoppas dagen vart bra lägg upp lite bilder på dig o lillemann tillsammans :) kram

2009-04-23 @ 22:19:48
URL: http://kakaans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad jobbigt för honom att han aldrig blir bra. Hoppas förkylningen försvinner snart så han får vara pigg och glad igen!



Himla söt bild på honom! ^^

2009-04-24 @ 07:32:00
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: malin

Så söt han är :)

2009-04-24 @ 11:00:00
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0