Mitt första inlägg....

Vet egentligen inte alls vad jag ska skriva om just nu, men hade bara lust att komma igång lite med bloggen.
Jag sitter framför datorn och tar det lugnt. Tommy och Albin är hos Elin, så jag fick vara för mig själv en stund.
Det kan man behöva. Jag har duschat, gått och plockat lite, tittat lite på tv och suttit här ett tag.
Fick lite kort idag igen som jag hade beställt i förrgår, det är lika roligt varje gång, och otroligt hur snabbt man får dom... så nu ska jag fixa in dom i albumet sen.
Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra för middag idag. Det blir nåt lättsamt men mättande, som vanligt :) 
Jag orkar aldrig göra något avancerat.

Albin är 7 veckor idag! Vårat lilla hjärta ♥

Och inte att förglömma, RASMUS fyller 4 år idag! Herregud stora pojken, vad tiden går fort. Lägger ut en bild på gogubben på sin födelsedag. Tyvärr var inte vi där, men han fick iallafall en present av oss. Lägger också ut en bild på hans mamma Maja - min svägerska med sin vackra bebismage, jag tror hon är i vecka 16 nu.

          
Rasmus väntar ivrigt på en tårtbit  :)


Rasmus känner på sitt syskon, så fin mage!

Ikväll blir det väl att äta snask och titta på tv, bara mysa och ta det lugnt. Men vi måste också tvätta, har en väldigt stor tvätthög nu, det blir så när man har en liten kille som bajsar, kissar och kräks :) Idag bajsade han ner mina sängkläder när jag bytte på han i sängen, så det måste ju också tvättas och bytas...

Längtar tills imorrn när mamma & pappa kommer. Då blir det väl antagligen god mat. Och så skulle dom köpa med en prinsesstårta (som Tommy älskar).
Och sen så måste man ju ner och kika på klädutförsäljningen, det så kallade "Rullared". Låter som ett skämt, men man kan säkert hitta nåt billigt och bra. Det är ju rätt nära också, dom ska ha det i lokalen under vår lägenhet  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0