Måndag

Igår blev det som sagt bara lugnt och mysigt framför teven. Såg "Ensam mamma söker", och sen "Bridget Jones dagbok".

Idag fick jag förstoringarna jag hade beställt på oss, en till mamma och en till svärmor. Vi åkte och hälsade på svärmor min idag, jag köpte en ram och ramade in bilden så hon fick det när vi kom. Vi fikade och hade allmänt trevligt i några timmar.
Jag struntade i att gå på församlingshemmet idag, var inte så sugen, och så skulle vi ju till Gunilla...
Jag fick ett till ellos-paket idag också, och jag blev nöjd med grejorna! Det var en jättehärlig lång kofta, en lång skjortklänning, ett par vita jeans och en sidenpyjamas, till priset av endast 360 kronor!
Sen fick jag en tunnare ellos-julkatalog idag, och i den fanns lite roliga grejor som jag skulle kunna beställa åt Albin & några flera. Men bara leksaker och sånt...
Har nästan nyss ätit middag, det blev fiskpinnar, mos & dressing. Väldigt enkelt, men gött.
Nu har jag iallafall kokboken från ICA, vilken tur att dom tog hem flera, annars hade jag blivit sur. I fredags tog dom ju slut innan jag hann fixa nån. Så nu är det lugnt  :)

Nu måste jag maila till försäkringskassan angående bostadsbidraget som vi har ansökt om, det är ju ganska brådskande och behövligt, med vår taskiga ekonomi... och så ska jag beställa mer bilder, bl.a till tackkorten.
Sen får vi se vad det blir.

I morgon ska jag gå och väga Albin, det är alltid lika spännande nu för tiden att se vad han har gått upp. Jag håller tummarna på att det har gått bra även denna vecka. Han mår ju iallafall bra och äter som en häst.


De här är mina hjärtan från igår kväll i soffan, dom sov så gott  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0