Besatthet

Nu är mina grabbar borta och hälsar på Tomas, Tommy ville ta med Albin en sväng.
Jag håller på att göra lite kort. Men sen kände jag att jag var tvungen att springa på ICA innan dom stängde. För jag har nämligen blivit besatt av en viss sorts godispåse. Och det är mammas fel, för det var hon som började köpa dom och dom är så goda, så nu köper jag dom hela tiden.
Sen älskar jag ju Non-stop och köper dom hela tiden också.
Men detta är en Malaco-påse som är 30 % mindre socker i. Så man får väl tänka att dom är lite nyttigare iallafall  :)
Prova dom, dom är riktigt goda!!


Sen köpte jag också 2 stycken blommor för 40 kronor, ville utöka med lite blomster här hemma.
Det var ju så billigt och så tycker jag färgen var ganska fin...


Nä nu ska jag sätta mig och fortsätta lite med korten, dom kan ju komma när som helst och då vet man aldrig om man har så mycket tid för det  :)
Sen blir det "Stjärnor på is" och efter det blir det "Svensson Svensson". HÄRLIGT !

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vad roligt att du har en blogg :) Blommorna som du köpte behöver inte så mycket vatten, låt de torka mellan vattningarna så håller de sig fina :) Kan inte låta bli att lägga mig i, det är en yrkesskada! Kram på dig

2008-10-26 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0