Våran lilla tomtenisse

Vad är det som har hänt? Ännu en hemsk natt, två dagar på rad? Inatt vaknade Albin en gång i timmen igen och var även missnöjd varje gång. Vi klev upp halv tio, då var han så arg och jag gav upp. Vi klev upp, satte oss framför teven. Han fick käka lite, sen brakade det till i brallan. Sen blev han nöjd. Hoppas att dagen blir lika bra idag som igår, men att han kanske kan sova lite mera.

Jag tänkte att jag kanske ska passa på att ta på honom tomtedräkten och prova knäppa lite kort, när han var på sitt härliga humör. Jag var mest rädd att han skulle spy ner den eller nåt. Men det gick faktiskt bra. Jag fick väl inga superduper-kort, men det får faktiskt duga. Han är så söt i vilket fall.

Här ligger nissen i sin babysitter


Just nu sitter jag här och äter lite frulle, några tråkiga mackor med smör på. Ska snart sätta på lite kaffe. Sen skulle jag behöva duscha, så man kan känna sig lite som människa igen. Måste bädda sängen och gå ner och lägga in den sista tvätten.

Och nu till lilla AXEL, som inte är så himla liten längre. Han fyller idag 1 år. Jag kan faktiskt inte fatta det, tiden har gått alldeles för fort. Det känns som att det inte alls var så längesen vi var dit och hälsade på honom för första gången, då var han väl högst en vecka gammal. Stort grattis till dig Axel, vi ses imorgon!  :)

Sen idag ska vi nog fara till Ovanmo och hälsa på Elin och Edvin. Då går vi väl en sväng med vagnen så kan förhoppningsvis Albin sova ute ett tag...

Nu ska jag sätta mig i soffan. Kanske återkommer nånting senare...

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack säger Axel... :) Vi ses imorgon... Kram

2008-11-21 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0