Fattigt inlägg

Jag skriver inte så mycket nu, för jag ska se om Albin kan somna och sen ska jag och Tommy också försöka sova. Natten som varit blev inte så super-duper heller.
Vi kom hem till Ramsele idag vid halv tre... Jag gjorde pasta och skinksås till middag. Sen har det mest varit teve och mys. Tommy var till sin pappa och kollade på hockeyn.

Imorgon ska jag till barnmorskan för efterkontroll, hade sån tur att det hade blivit ett återbud så Annika ringde mig idag och sa att jag fick komma klockan elva imorrn istället för nio om jag ville. Och självklart ville jag det. Eftersom man inte vet hur natten blir eller hur Albin är på morgonen.

Nä nu måste jag gå och ge Albin en slurk så han somnar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0