En vanlig Lördag

Natten var väl lite si sådär. Albin somnade strax före halv tolv. Jag kommer inte riktigt ihåg när han vaknade första gången, men jag kan säga att jag inte hann sova länge, eftersom jag somnade strax före halv ett. Sedan körde Albin sitt egna race med en gång i timmen, som han så ofta gör nu för tiden...

Tommy och Albin klev upp vid nio. Jag var halvt död, efter ännu en sån här natt, och hungrig som en varg. Men jag låg kvar i sängen till halv elva...
Jag har fått så fruktansvärt ont i ryggen senaste veckorna, alltså värre än vanligt. Jag hoppas att det är något som går över snart. Det är nog något som kommit efter, efter allt detta bärande och dåliga ställningar när jag suttit och ammat osv. Jag har en väldigt känslig rygg, så det är ju inte konstigt. Men så får jag ju inte ta några bra preparat heller, eftersom jag ammar. Alvedon och sånt biter ju inte på mig...

Gjorde ansiktsmask idag, så nu är ansiktet rent och kanske en aning mjukare. Har provat mascaran, läppglansen är också på. Jag har smörjt in mig lite med hudlotionen som luktar helt underbart. Det enda som fattas att prova är hårinpackningen, som jag får ta när jag ska duscha. Är väldigt nöjd med alla grejer jag fick av Jessika och Jannike. TACK än en gång!

Albin fick prova på lite morotspuré idag. Kan väl inte säga att han älskade det precis. Jag kan inte klandra han, för gott är det då inte. Och är man van att bara dricka morsans mjölk så kan det ju kännas lite konstigt med "fast föda". Men han åt iallafall bra många små tuggor. Man får väl prova lite om dagen...

Det kom lika mycket utanför munnen som inuti  :)


Men glad var man emellanåt iallafall  :)


Tommy tog Albin och for iväg en sväng, dom var först till Albins farfar. Nu när jag ringde var dom hos Jim & Kajsa, Albin var snäll och sov - skönt.

Så här såg han ut i den fina dressen han fick av Carina  :)



Nä nu ska jag gå och göra annat... jag funderar på vad fasen man ska göra till middag. Kanske får bli pasta och skinksås. Sen så måste man väl handla lite Lördagsgott också? :)

Hoppas alla haft en bra fortsättning efter julen!

Får se om man kanske återkommer något senare.

Tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0