Våran Lördagskväll

Medans jag började med middagen så tog pappan med sig barnen ut en liten stund för att plocka blåbär i skogen. Sedan åt vi god mat, blev mätta och belåtna.


Grabbarna spelade tv-spel, NHL14 såklart! Det var full fart på Hilma hela kvällen, trots att hon hade närmare 40 graders feber. Hon klappade händerna, hejade på och klappade brorsans huvud med foten så vi alla gapskrattade!


Imorgon blir det antagligen ett besök på akuten med lillgumman. Jag är rädd att hon har uvi igen och vill inte avvakta tills på måndag för att gå på VC. Har hon uvi så vill jag ju att hon får antibiotika fortast möjligt, innan det blir ännu värre. Det gör riktigt ont i mitt mammahjärta just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0