Fredagens bravader

I fredags var det äntligen dags för det vi hade planerat ganska länge. Kidnappning och firande av vår fina vän Anneli. Hon blev verkligen "tagen på sängen", som hon själv sa. Väldigt chockad och även lite nervös. Men jag sa att hon absolut inte behövde vara nervös eller rädd för vi skulle inte göra nånting hemskt eller pinsamt alls, utan bara roliga saker. Vi sa åt henne vad hon behövde packa och att hon kunde göra sig i ordning lite. Sedan blev det ögonbindel på och så bar det iväg...


Hamnade i junsele där vi startade med bowling. Jag kom sist såklart, men jag är väl den bästa vännen som låter dom andra vinna...eller? Malin Hedblom vann ganska stort iallafall.


Efter bowlingmatchen raggade vi runt lite på byn innan det var dags för middag på Corner. Vi tog alla samma planka och den smakade ljuvligt. Riktigt mätta och belåtna lämnade vi sedan junsele. 


Hämtade alla godsaker hemma hos mig och så var det dags för dagens höjdpunkt - spa! Vi surrade, skrattade, bubblade, simmade och svullade. 
Hela gänget! 

Detta var den bästa dagen på länge! Dessutom första gången (på över 15 månader) som jag var iväg på nånting och var utan Hilma så länge. Från kl 14 när vi for till kl 01 då hon vaknade. Kändes väldigt konstigt men även behövligt och skönt. Tack än en gång tjejer för den här dagen, det gör vi om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0