Imponerande pojk, skrytande mor

Den här dagen har spenderats med min kära vän Cissi och hennes lilla Alice. Och med mina barn förstås! Det har lekts, mysts, surrats, busats, ätits och fikats. Vid middagstid kom även Alices pappa och så käkade dom här allihopa. Tommy grillade hamburgare och parisare. Klockan var närmare åtta när dom åkte hem, så trevligt! Lite trist att Hilma var så hemskt grinig bara...



Jag blir iallafall väldigt imponerad över min pojke som leker så himla bra även med små barn och är så duktig. Albin är ju ändå 5,5 år och Alice 2,5. Dom har varit med varandra i typ sju timmar idag, lekt mest hela tiden och haft väldigt roligt. Inget bråk eller grin, inga problem alls. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Vi kan absolut samåka! På onsdagar får jag se om jag kan vara med. Edvin har ju UG också. Viktiga saker. Men vi får se, kanske man kan få han att hoppa det några gånger ;)

2014-04-01 @ 11:47:16
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0