Den tredje dagen

Började vid 5 i morse. Kanonväder idag igen, redan vid halv nio tog jag och barnen en promenad genom byn. Efter det blev det fika och lek för Abbe ute på altanen. Vänner kom på besök. Vi hämtade Abbes kompis Max på dagis vid 12-tiden och dom fick leka i närmare sex timmar. Så nöjda och glada hela tiden!



Tommy kom hem väldigt sent från jobbet, vi hann typ bara träffas lite snabbt innan jag & Abbe for iväg till gymmet. Det var benen som fick sig en omgång och jag gruvar mig lite för morgondagen. Det lär bli nog tufft bara att gå på toa. 

Nu är det tredje dagen i rad som jag både promenerat och gymmat, känns som att jag kanske kan vara på gång nu. När prinsen hade somnat blev det en dusch och sedan, äntligen, Greys! Tackar för inspelningsbar box...

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad härliga bilder. Var gärna med i min grupp
Kaffehörnans Blogghörna. Länka din blogg

2014-03-26 @ 23:42:00
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Ida

Förstår om du känner av gårdagens träning. Det är en pina att sätta sig ner, för inte att tala om att gå i trappor! ;) Men det är faktiskt lite skönt samtidigt!

2014-03-27 @ 14:36:56
URL: http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0