Den fjärde dagen

Fjärde Januari och fjärde dagen utan sötsaker. Helst skulle jag vilja trycka i mig massor av choklad och tycka lite synd om mig själv just nu. Men samtidigt känns det otroligt skönt att vara på gång igen. Har redan gått ner cirka 3 kg, så det går åt rätt håll...


Men det är inte alls roligt här hemma. Hilma är ännu sjukare nu med högre feber och vill varken äta eller dricka. Snoret forsar verkligen, bokstavligt talat, hela tiden...



Så än en gång, när man kämpar på med maten, försöker minska lite på amningen (för att förhoppningsvis få sluta snart) och hårdtränar med vällingen, då går allt åt helvette, igen! Mest bara bröstet som dugit för lilla damen idag. Och Abbe, han har fått ögoninflammation stackarn...

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Huga då. Här är ungarna lite småkrasslig med, Edvin hade feber igår kväll så det bli ingen hockey för han idag ....

har du bara slutat med sötsaker eller kör du pulverdieten också? Går det när man ammar?

Krya på dig!
Kram

2014-01-05 @ 10:08:44
URL: http://www.elinteg
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Stackars lilla tjejen. Usch det är ju så jobbigt när de är sjuka! Hoppas verkligen att barnen kryar på sig snart!

2014-01-05 @ 22:02:13
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Oslofru

Duktig du är som klarar att hålla dig undan sötsaker! Jag borde egentligen också försöka komma i form efter graviditeten, men jag är så sugen hela tiden :P

2014-01-07 @ 10:59:07
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0