Onsdag och BVC

Eftersom det var cirka 1,5 månad sedan vi var på BVC sist så kände jag att det var dags idag. Våran lilla tjej väger nu 7900 gram och är 71 cm lång. Hon fortsätter iallafall växa, sakta men säkert. Hon är fortfarande större än mig och mindre än brorsan, när vi var i hennes ålder. Jag tycker hon har blivit lite smalare nu, inte lika mycket hull. Det blir dock bara mer & mer kärlek!


Hon ammar fortfarande, framför allt kväll, natt och morgon. Äter gröt varje kväll, den gillas! Maten funkar olika från dag till dag, men oftast inte så stora portioner. Det är grinigt än, enda skillnaden är väl att man kan roa henne lite mer ju större hon blir. Mottot verkar vara "hur trött jag än är så vill jag helst inte sova". Hon kan ställa sig till stående med stöd. Vill fortfarande inte krypa, men tar sig framåt på annat vis. Hennes 8:e tand är på väg upp!

En sak är då väldigt säker - hon är sötaste tjejen i världen!

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Det blev en tavellist och ett servettställ handlat. Så inget jätte spännande. Däremot provsatt vi en massa soffor och hittade en ny favorit :)
Kram!

2013-10-19 @ 20:34:44
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha, det var faktiskt bingolotto som var sådär spännande ;)
Kram

2013-10-21 @ 21:31:40
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0