Surt sa räven... eller ellos!

I mitten på Juli beställde jag några saker från ellos. Bland annat ett påslakanset med turtles, som jag sett fram emot att få ge Abbe nu på Torsdag när han fyller år. Det stod i orderbekräftelsen att det skulle komma runt den 10:e Augusti.
 
 
 
Efter några veckor får jag ett nytt mail om att det är försenat och ska komma runt den 25:e Augusti. Okej tänkte jag, det är ju lugnt bara det kommer innan hans födelsedag. Men så fick jag ännu ett mail härom dagen, där det stod att det skulle skickas runt den 25:e September...
 
Som sagt, surt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellos

Hej. Vi ber om ursäkt för att vi inte kunnat leverera din beställning inom utlovad tid. Maila oss gärna på [email protected] så skall vi se vad vi kan göra för att kompensera dig. Mvh Ellos

2013-08-28 @ 10:39:17
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Inte illa att Ellos såg detta! Men jag har haft samma problem med dom, men istället för försenad leverans fick jag helt plötsligt "varan är slutsåld" trots orderbekräftelse om att varan skulle komma!

2013-08-29 @ 10:15:43
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0