Ny månad - nya tag?

Har tänkt att jag ska komma igång ordentligt med träningen igen. Det är ju lättare sagt än gjort, ändå är det mycket lättare än att sköta kosten. Det började inte så bra i morse då jag hade tänkt cykla till jobbet och hade 10 minuter på mig, satte mig på cykeln och så var det punka på bakdäcket. Det var bara att skrapa rutorna på bilen och stressa iväg. Har verkligen legat på latsidan ett tag nu och det känns inte bra.

Vi hade frissan på jobbet (som alla Måndagar), hon fick klippa mig lite mera och det blev mycket bättre. Hon tog av nån centimeter till och klippte upp det lite mer där bak.
Åt en god sallad till lunch och efter det åkte jag på banken med Tommy, för att starta ett gemensamt huskonto.

Sen fick jag huvudvärk, som blev migrän. När jag kom hem tog jag tabletter, la mig under täcket och sov i 1,5 timme och drack lite kaffe. Så nu känns det lite bättre, som tur är.

Sitter i soffan och slappar, ska kika vidare på tatueringar. Så, in i en annan värld nu då!



Våran sötpropp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0