Söndag kväll

Lite fick vi gjort idag iallafall. Vid fem-tiden fick vi ringa Elin och be om lite barnvakt, så Tommy skjutsade iväg Abbe dit. Vi höll på att bli tokig här hemma på allt tjat, grin och klåfingerhet. Lyckades fylla släpvagnen med massa rat som ska iväg till tippen imorrn. Har plockat lite överallt, rensat bland Abbes kläder och packat litegrann. Packade precis ner alla mina kläder i säckar för att älsklingen skulle lägga sig. Dom täckte hela våran säng, en meters hög. 5 fulla säckar blev det. Annars ikväll har vi slöat med kaffe i varsin soffa och sett Big Brother. Skönt att Amandus blev kvar, han är faktiskt en av dom jag tycker bäst om. Nu ser jag reprisen av Fråga Olle, sen blir det sängen även för mig...



Jag, liten och väldigt blond :)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Det är ju bara roligt att ha lille Abbelito här :) Och ungarna tycker ju att det är ännu roligare :)

Kram

2012-04-23 @ 09:37:04
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0