Kungarna av Tylösand

Sjukt idiotiskt och pinsamt program men ändå väldigt underhållande. Som ni kanske förstår så är det vad som rullar på teven just nu. Hör samtidigt hur det stormar ganska rejält utanför, då är det skönt att sitta ihopkurad i soffan inne i värmen.

Förutom BVC-besöket så har dagen varit full med trevligheter. Fick Gina-paketet i postlådan så det tog jag på mig när jag kom hem och grejerna var bra. Hämtade Abbe hos dagmamma vid två och åkte direkt till våra vänner Anneli & Max. Vi drack en kopp kaffe och surrade medans grabbarna lekte för fullt. Åkte hemåt strax efter fyra. Fixade middag åt Albin, det blev potatisbullar och lingonsylt. En nutrilett drink för min del.
Strax efter fem kom Elin och hennes bedårande pojkar. Sötaste Edvin hade ju bestämt att det var Albins 3-årsdag idag och hade slagit in två paket åt honom. Det var två av Lill-Tores böcker, haha hur söt för man vara?
Men dom lekte järnet dom också medans vi mammor pratade om allt möjligt och drack kaffe. Dom åkte hem strax efter sju.
Då var det bara att börja med kvällsbestyren, plocka undan, fixa välling och göra Albin klar för sängen. Han somnade vid halv nio och då blev det tv-soffan för mig, Bonde söker fru och Greys Anatomy!

Imorgon bitti är det dags för Abbes första tandläkarbesök och jag håller tummarna på att det går lika bra som jag hoppas. Men jag vet att han har fina tänder, 19 stycken. Så i värsta fall får vi gå därifrån utan att ha bevisat det för tandläkarn och det är nog inte hela världen det heller. Det skulle bara kännas bättre om det gick bra. Jag har sagt att om han är duktig så får han en leksak, så det är han inställd på. Han verkar positiv än så länge när det gäller att gå till tandläkaren imorrn, men så var han iofs igår kväll också när det gällde bvc, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0