Himme igen

Tillbaka hemma i Ramsele, i min tv-soffa igen. Mötet igår gick jättebra, skönt! Albin åkte truck med morfar i en timme och sedan åkte dom lite sparkcykel. Han hade inte rört en min eller sagt ett ljud på hela tiden, måste nog varit lite i "chock" som sist. Och han är ju en sån som blir reserverad mot okända människor och på okända ställen, framför allt när mamma inte är med kan jag tänka mig. Innerst inne var han nog väldigt glad och nöjd, det visade han så fort jag kom dit iallafall, min älskade sötpropp!

Vi åkte hem till Oppe med familj,  jag hade bjudit in oss själva på middag där. Blev väldigt nöjd när vi kom in där och fick veta att middagen var potatis, torsk och äggsås - mumma! Det var flera år sedan jag åt det och det är ju så gött. Blev mätta och belåtna. Jag myste såklart lite med lille oscar, han somnade i min famn.
Klockan sex åkte vi över till mamma & pappa, lekte, busade och tittade på tv. Albin körde verkligen gasen i botten, tills han duktigt somnade själv vid sju.

Oppe, Malin och Oscar kom bort till oss, vi tittade på en period hockey först. Sedan slog vi på "Luftslottet som sprängdes". Förbokade ju den för 1,5-2 månader sedan och fick äntligen hem den i postlådan igår. Jag hade ju redan sett den på bio, men det hade inte dom andra. Sen så är dom ju så bra att man se dom alla om och om igen. Till filmen serverades kaffe och fikabröd, riktigt trevligt...

Abbe ligger och sover sin lur nu. Tommy slumrar också, han ska iväg och jobba om en stund. Vi ska få besök av Anna-Carin sedan, det blir trevligt med sällskap. Jag ska göra lax till middag att bjuda på och ikväll är det Desperate Housewives, så det blir nog en kanonkväll...


Söta lilla brorsonen OSCAR ♥


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Den filmen kanske vi kan få låna sen? Vi har ju inte sett den...o det vill jag ju så gärna göra :)



Vad är det för möte du varit på?

Kram

2010-03-11 @ 21:04:11
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: M.

Ja Benny hade ju dragit till Norge å jag hade nå så grönjävligt tråkigt så nåt va man ju tvungen att underhålla sig med:)



Jo jag såg de på facebook:( Jäkla magsjuka! Hoppas ni bli kry snart! Det är aldrig kul sånt där!

Med oss är det bara bra. Höll på å bli sjuk igår, fick lite feber å hade så jävla ont i huvudet å vart alldeles täpp i näsan. Men de gick över som tur var!



Men dessvärre äre nå skumt med min mage =/ Inatt trodde jag att jag skulle vandra över till andra sidan alltså.. De kändes som ja fick en kniv rätt in i livmodern å rätt upp till mellangärdet. Kunde knappt röra mig =/ men när ja la mig åt ett annat håll så vart de lite bättre så ja lyckades somna. Jättekonstigt =/

2010-03-13 @ 14:35:48
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Skönt att de verkar gå mot bättringsvägen!



Ah, men det är lite knepigt de med för jag har inte mens nu =/ Konstigt..

2010-03-14 @ 10:17:58
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja jag är jättenöjd :) De fattas bara en duk på bordet :P Men har ingen fin ..



Va skönt att han är bättre! :) Hur mår dudå?

Ja nu borde vi ses snart!

2010-03-16 @ 19:53:39
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: MammaIda

Det är en jobbarkompis :)

2010-03-17 @ 06:31:31
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0