Dagdrömmande

Åh vad Albin är söt ♥ Det värmer ordentligt i hjärtat. 

Jag var lite tidig till dagmamma så jag surrade lite med henne medan hon höll på med sitt. Det hade gått bra idag, Albin åt upp hela sin portion mat när jag var där. Barnen satt och skrattade och stojade kring bordet och Albin bara garvade med dom, trots att han säkert inte visste vad som var roligt. En härlig syn, det var ett sånt tillfälle - värme!

När vi for därifrån så stannade vi till hos frissan, jag bokade tid. Som vanligt så hade hon väldigt fullt och den tidigaste tiden var den 3:e Maj, typiskt. Men jag fick ta den, bara att vänta. Tog ut lite pengar på bankomaten, det tyckte Abbe var ganska intressant. Sedan var det dags för lilleman att lägga sig, så vi for hem. Nu sussar han gott.

Jag däremot, sitter och drömmer mig bort i IKEA och annat smått & gott och önskar att jag hade mera pengar. Det är så mycket man vill ha och behöver. Men jag får kika vidare och som sagt, drömma. Det blev aldrig någon bokläsning i förmiddag, för jag fastnade i datorn istället. Så snart ska jag nog dra några sidor och kolla igenom posten medan jag smuttar på en kaffekopp. Känns härligt att vara halvt tillbaka i livet ännu en gång...



Mina älsklingar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nu ruvas bebis nummer två!:) Inte alls lika bekvämt som förra gången, haha. Det är bara bra med Moa och mig, herregud vad stora dom börjar bli! Hur är allt med er? Kram

2010-03-30 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0