Sammanfattning

Tänkte att jag skulle sammanfatta denna Onsdag med en punktlista
Annars blir det lätt en massa onödigt dravel...


¤ Jag hade en fruktansvärt jobbig morgon - en sjuk trötthet!

¤ Albin hade det bra hos dagmamma, var som vanligt där mellan 8.30 och 11.30.

¤ Jag och Tommy åt goda räkmackor till frukost.

¤ Tommy åkte på jobbet vid 12, Albin tog sin lur 12.30. 

¤ Abbe surrar för fullt, säger flera nya ord varje dag faktiskt. 
Några ganska nya ord är "borsta", "buss", "dricka", "orm", "prutt" och "ägg".

¤ Fick Albins paket från babyshop i postlådan idag - allt var kanon!

¤ Började beta av våran tvätthög som ska hängas!

¤ Min "lingonvecka" startade idag - mindre kul!

¤ Har dammsugit hela lägenheten - noga!

¤ Plockade lite och torkade här och där.

¤ Vattnade blommorna, snyggade till en och slängde en. Måste skaffa en ny!

¤ Tog med mig Albin på cykeln, han älskar det verkligen! Blev väl 4,5 km iallafall.

¤ Vi handlade lite och cyklade sedan hem och åt middag.

¤ Tog oss en välbehövlig lång dusch, Albin lekte för fullt i vattnet.

¤ Jag klippte Albins naglar, vilket jag inte brukar få göra så ofta.

¤ Albin pinkade på toaletten två gånger ikväll - så otroligt duktig!

¤ Han somnade själv vid sju ikväll, efter en massa välling.

¤ Sitter vid teven, det är Anna Anka nu. Sedan blir det Andra Avenyn
(eftersom det inte är något Greys ikväll och Kajsa vill varken se hockeyn eller Efterlyst).

¤ Fick precis besök av just Kajsa, så jag ska vara lite social.


¤
En relativt bra dag iallafall, nu är jag ganska trött och har väldigt ont i ryggen!



Underbara älskade pojke  ♥


Kommentarer
Postat av: MammaIda

Även fast vi vet att hon har det bra ändå så känner man ändå dåligt samvete, tyvärr =/

Men det går nog över då avundsjukan går över för gumman.. Eller minskar med tiden :P

Ja, hoppas ni hälsar på snart :)

Kram!

2010-04-23 @ 21:53:27
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0