Knasigt och trevligt

Idag så sov Albin i en timme i sin egna säng och det är ju lite kort då han bara sover en gång om dagen, och när han är vaken från klockan 6. Så jag tog in honom till min säng, som jag ofta gör. Där somnade han om efter några minuter och efter en stund la även jag mig för att sova. Ställde klockan på 15.30 så att vi inte skulle sova för länge, för då blir allt fel. 15.30 är ju egentligen nog sent, men jag kände att jag behövde få mig en liten lur. Klockan måste jag ha slagit av praktiskt taget i sömnen för jag minns det inte. Vi vaknade vid 16.10 - då hade jag sovit i en timme och Albin i nästan 3 timmar sammanlagt. Jag var trött som ett as, även Albin till en början för han blir ofta det även om han sovit länge. Men sedan kommer han igång, och då måste man även dra ut lite på läggningstiden på kvällen såklart...

Vi åkte en sväng till affären för att handla lite, bland annat lite gott fikabröd. Hemma var det lite lek och mys som vanligt och så fick vi besök av min kära vän Malin. Vi surrade, fikade, Albin busade och tjusade med henne och så fick han en fin tröja (från Name it) i försenad födelsedagspresent. Sedan fick han flaskan och somnade halv tio. Malin och jag såg på tv, Greys Anatomy och även lite av Fråga Olle. Sedan åkte hon hem, jag gjorde mig klar för sängen och här sitter jag. Albin ligger också här hos mig nu och jag funderar på att gå in på refrängen. Tommy är nog hemma när som helst också!

Jag återkommer nog imorgon, godnatt!


En söt bild på Albin, som min vän Kajsa tagit med mobilen.
Han gör tecknet som självklart betyder "Borta".


Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

blodblåsor ? usch det låter inte så skönt nä, stackars barn.

jag hoppas också att Liams tand/tänder kommer upp NU, kanske kommer alla framtänder på en gång eftersom det tagit så lång tid, eller så ploppar en upp och så segar de andra sig några mån till. suck jobbigt med tänder.

kram

2009-11-05 @ 08:39:06
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så söt han är lilla Albin :)



Hoppas ni får en mysig kväll, Kram Elin!

2009-11-05 @ 21:32:25
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Emma

Så söt han är :)

Låter som ni behövde den dära sov turen.. :)

Kram

2009-11-06 @ 15:13:38
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0