Sen uppdatering

Jag och Albin är hos mamma & pappa nu. Vi kom hit vid två. Då åkte vi först hem till Carina, min "extramamma" och Albins "extramormor". Där fick Albin mysa lite med henne och jag fick gosa lite med hennes nya söta hund Tina. Synd att jag inte tog någon bild. Efter halv fyra åkte vi hem, då mamma kom ganska snart. Pappa också och då började dom med middagen. Så gott med kassler, ris & svampsås. Jag åt så jag höll på att storkna, som jag ofta gör när det är något gott. Men iofs så hade jag ju som sagt inte ätit sedan mackan igår till frukost.

Min lilla Kitty då, som är med ungar. Hon är så otroligt söt. Hon som är så liten, har litet huvud och en massa lång päls och så den där bamsemagen. Tro när hon kommer att få sina ungar? Kanske ska anordna en tävling? :)

Albin har varit lika grinig och missnöjd idag, stackarn! Jag hade ganska hårt arbete ikväll för att få honom att somna, men halv nio hade han somnat ordentligt. Och har bara vaknat en gång hittills. Så vi får väl se hur det går. Jag har sett på Desperate Housewives såklart. Och druckit kaffe med mamsen. Pappa sover i stugan han, myser för sig själv och får snarka obehindrat och ostört hela natten. Skönt för oss alla kanske?

Imorgon vet jag inte alls vad som står på listan, det återstår att se. Ganska skönt att ta dagen som den kommer, inte planera i förväg. Sånt gillar jag, är inge vidare på att planera för det blir ofta aldrig som jag tänkt mig ändå. Jag skulle iallafall behöva åker ner på stan nån dag för att byta den fina doppresenten som Albin fick. Behöver även köpa några smågrejer. Skulle såklart också vilja hälsapå Vicky, Stellan och deras lilla underverk Tilda. Uppvakta och gosa lite. Får se hur det blir med det.

Nu måste jag snart börja fundera på refrängen. Och så måste jag ju surra med min älskling & säga godnatt. Saknar honom redan, helt otroligt.
Hoppas på en bättre dag imorgon, med både humör och väder. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Det låter jätte bra, hoppas att han får fortsätta efter sommaren ;)

2009-05-05 @ 23:56:53
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket :)



Hoppas ni får en bra dag!

kram

2009-05-06 @ 08:03:00
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Hej, hej..Jag utmanar dig... Du bestämmer själv om du vill ta utmaningen...

2009-05-06 @ 08:53:19
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Är lite osäker på vad du menade när du frågade om "hur länge han hade det?" Om det är Filips förkylning så är han inte mycket bättre, men kan gå till dagmamman idag.

2009-05-06 @ 09:13:16
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0