God morgon!

Inatt somnade jag nog iallafall före två. Albin vaknade väl sådär hyffsat mycket hela natten. Men han åt inte förrän halv sju i morse. Sedan ville han inte somna om något mer, till min sorg. Det är väl egentligen inte så himla tidigt. En helt normal tid att vanka och kliva upp när man är bebis och småbarnsförälder. Men när man sover lite och dålig på natten blir det lite vemodigt ibland. M

in käre sambo var trött idag så han orkade inte upp. Men då klev jag och Abbe upp, nästan med tuppen. Har jag tur så kanske jag får lägga mig och sova någon timme sedan när Tommy klivit upp.
Jag slog på teven & datorn. Albin ligger och leker lite i babysittern för han blev less på golvet.

Mamma och pappa kommer ju till oss idag, ska bli mysigt. Synd bara att dom kommer ganska sent, närmare bestämt vid sex, halv sju ikväll. Och jag & Tommy ska ju åka till Elin klockan sju, då mina föräldrar ska vara här hemma med Albin.
Hoppas att dom inte åekr hem allt för tidigt imorrn bara...
Måste fundera på om det är något jag behöver från pappas loppis. Han har en stor och jättebra loppis där det finns det mesta.
Jag måste även fundera ut någon bra och god middag som jag kan göra klar innan dom kommer.

Det var väl allt för nu. Ska kika runt lite, medan jag samtidigt roar mitt halvårs-barn Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tess

godmorgon hoppas allt är bra?

och att ni har några roliga planer?



skickar till alla som skrev i min blogg igår och berättar att jag kommer ha en tävling om en resa till östeuropa så missa inte att va med, tävlingen kommer läggas ut i helgen.

2009-03-07 @ 09:39:17
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0