Nu blev de kvällen

Då var det sena afton igen. Måndagen har rullat på. Tommy kom hem vid tre-tiden och då fick han umgås med sin son medan jag började med middagen. Medan kycklingen var i ugnen sprang jag iväg på ica för att handla lite. Tommy & Albin somnade en liten eftermiddagslur, som båda två behövde. Jag kom tillbaka precis då kycklingen var färdig. Så vi tog för oss och åt. Det var lika gott som alltid och jag blev äcklande mätt. Sedan fick Albin mumsa i sig sin middag.

Efter det gick grabbarna ut en sväng, för att fördriva lite tid. Och Albin brukar ju kunna vara lite mera nöjd ute. Jag tog tag i lite mera rensning. Idag blev det en massa småsaker, mina småsaker. Det är ju helt sjukt vad mycket grejer jag har, men det är ändå mycket som jag känner att jag inte kan slänga. För det är bra saker. Men jag fick iallafall ihop en smockfull icakasse med rat, det är ju alltid något.

Sedan kom våran "nya" hyresvärd hit, och vi skrev kontrakt. Så nu är det iallafall klart och det känns så skönt. Man är ju så glad, positiv och peppad också, så den här flytten kommer nog gå väldigt bra. Jag känner att vi kommer stormtrivas där, i den finfina lägenheten! Längtar som en galning, det är tur att tiden ändå går ganska snabbt. Men jag skulle ju helst börja imorgon :)

Ikväll somnade Albin strax efter halv nio och då låg även min älskling och försökte somna. Jag ska nog snart försöka lägga mig jag med, har sån jäkla värk i ryggen och svanskotan. Ska ta en tradolan nu, och hoppas på lite funktion, som jag inte tror är möjlig! Jag kommer nog ligga och bläddra i min älskade IKEA-katalog tills ögonlocken blir tillräckligt tunga. Just nu svider dom mest bara, och går nästan i kors ibland. Men då när jag väl lägger mig i sängen blir jag piggare, knepigt nog. Så brukar det ofta vara!
Jag återkommer imorgon, godnatt!

Mitt hjärta!Också tagen av Albins "mommi". Fin va?

Kommentarer
Postat av: Emma

Är den nya lägenheten större eller vad? :)



Jag tror jag vet vad vi ska ha till middag ikväll, kyckling. Blev så himla sugen på det nu!

Och alla bilder på Albin är ju söta :)



Kram

2009-07-14 @ 11:29:41
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0